czwartek, 2 stycznia 2014

Powrót - nowa blogerka, nowy wygląd, nowe kody i wiele więcej

Dawno nic tutaj nie aktualizowano, prawda ? Chcę Wam powiedzieć, że jestem nową blogerką tej strony, będę zajmowała się pisaniem postów i ogólną prezentacją bloga. Nasza załoga zwolniła poprzednią blogerkę, ponieważ nie dbała o wygląd strony, pisała (powiedzmy sobie szczerze) jak pokemon, dużo kłamała mówiąc o statystyce i komentarzach do bloga i sprawiała innym bardzo dużo problemów i kłótni. Tak więc o to jestem ! Może kilka słówek o mnie. Mam na imię Karolina (tak jak poprzednia blogerka), mam 18 lat. Interesuję się plastyką oraz jestem na zabój zakochana w Londynie (przez to taki jest wygląd bloga, odzwierciedla mnie). No i chyba tyle starczy. Od dzisiaj na stronie będzie pojawiać się wiele więcej postów, mam w planach dodać FAQ czyli odpowiedzi na wasze pytania. Oczywiście jeśli macie jakiś problem, śmiało możecie pisać na e-mail MovieStarPlanetUSA@wp.pl z chęcią odpowiemy. Jeszcze taka mała sprawa. Na pewno duża część czytelników zauważyła, że niektóre posty znikły. Zostały usunięte, ponieważ 'straciły ważność' i nie nadawały się do użytku. Wszystkie nieważne kody zostają systematycznie usuwane, więc nie musicie się martwić, że któryś z kodów nie działa. Była blogerka strony o to nie zadbała, więc wiele ludzi się skarżyło. To chyba wszystko na temat notki informacyjnej. Mam nadzieję, że dam sobie tutaj radę i Was nie zawiodę. Do następnego !
PS: Nadmierny spam w komentarzach będzie natychmiastowo usuwany (chodzi o promowanie swojego bloga itp.) Nie tolerujemy tego.

18 komentarzy:

  1. Witam nową blogerkę i mam nadzieje, że kody będą tak samo dobre co poprzednie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam ci racje, tamta blogerka była chujowa xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co drugie słowo pisała jakieś emotki i słowa typu 'paczam', 'słitaśne' ahhahaah

      Usuń
    2. Ile ona wgl miała lat ? xd

      Usuń
  3. nie mogę się doczekać następnego postu a ten pomysł z faq jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy zrobisz FAQ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, może nawet dzisiaj.

      Usuń
  5. też bardzo interesuje się Londynem i musze przyznać że śliczny jest ten wygląd bloga !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kiedy następny post????

    OdpowiedzUsuń
  7. ej mam pytanko daće kod na 100000000000000000000000000000000000 sc na moviestarplnet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpie że ktokolwiek daci taki kod ta suma jest naprawde poważna.... nie wiem 1 milion spk ale to xd

      Usuń
  8. ja już w nic nie wierzę :(

    wysłałem już 3 razy wiadomości do 3 różnych emaili w tym do Karoliny i nic. ale mam nadzieję że Karolina mi pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolina wysłałam już wiadomość na kod 2014 zmieniłam e-mail. Przypominam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już zmieniłam email na ten MovieStarPlanet@wp.pl i mam ndzieje że jeszcze w tym tygodniu będzie

    OdpowiedzUsuń
  11. karolina czy jest kod na 10 000 lub 20 000 sc. są mi bardzo potrzebne i czy nie masz 10 na diamonds??? prosze pomóż jak coś pisz do mnie na msp nazywam się laska4160 mam 9 lvl

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam 8 dni ale mam i bardzo się cieszę ! Dzięki Karolina ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ? dziala ten kod ? nwm a od ktorego lewelu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam pisze od którego lvl, mi ten od zadziałał :)

      Usuń